Hem fet possible el canvi de govern a l'Ajuntament de Balenyà durant aquests darrers quatre anys i s'ha notat positivament. Hem estat servint el poble des del govern i volem seguir-ho fent.
Perquè creiem que ha anat molt bé per al poble que CIU fos decisiu a l'hora d'escollir qui havia de servir, des del govern, al nostre municipi juntament amb nosaltres.
Hem fet tot el possible per millorar el nostre poble amb l'ajuda de molta gent i ho hem aconseguit! Tenim molt clar que si ens dediquem a la política municipal és per fer un servei a la persona.
El nostre interès ha estat sempre posar el nostre entusiame, esforç, imaginació, compromís, dediaccaió, fermesa i temps al servei d'aquest poble i d'aquest país. I VOLEM SEGUIR-HO FENT!
TREBALLEM PER TU!
AMB ENTUSIASME I AMB FERMESA!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada